tirsdag 13. oktober 2009

særemne

Nå har jeg kommet godt i gang, jeg er nesten helt ferdig med å skrive særemnet mitt om Jens Bjørneboe. Jeg har skrevet endel om livet hans for å klare å begrunne hvorfor han har skrevet så mange forskjellige typer bøker. Jeg personlig skjønner ikke hvordan han klarte å ha meninger om alt mulig, men det var faktisk det han hadde. Alt dra å ha en fri seksualitet til at skolesystemet måtte forbedre seg betraktelig. Nå har jeg bare igjen å korte ned til 3 sider også er jeg ferdiig!! :D

1 kommentar:

Karine sa...

Du har et virkelig kult tema til særemnet ditt! Jeg digger Bjørneboe og leste "Uten en tråd" til oppgaven jeg og. Hvordan gikk det? Hva endte du opp med å fokusere mest på? Håper det gikk bra også gleder jeg meg til å høre fremføringen din etterhvert.
Fin, rosa blogg du har fått deg Haugy! :)