tirsdag 4. mars 2008

kommenter en artikkel

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=504336


Jeg valgte å kommentere denne artikkelen fordi den vekket oppmerksomheten min med en gang jeg så den på grunn av overskriften -Her kaster soldatene valpen ned fjellsiden. Artikkelen forteller om en film som har blitt publisert på youtube denne helgen av to soldater fra Irak som kaster en valp utfor en fjellskrent. Artikkelen var lett og lese med mange små og korte avsnitt. Jeg syntes denne artikkelen var grotesk og valgte og ikke se filmen fordi jeg ville ikke se det. Jeg skjønner ikke at noen kan gjøre noe som dette og særlig ikke to soldater som er der for å beskytte beboende, jeg hadde vertfall ikke følt meg trygg hvis jeg skulle ha blitt beskyttet av sånne soldater.

Ingen kommentarer: